Klantenservice en overstapservice

Vanzelfsprekend brengt een nieuwe arbeidsvoorwaarde vragen van medewerkers met zich mee. De Klantenservice van Bedrijfsfitness Nederland beantwoordt ze graag.

  • Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur
  • Telefoon: 0513 - 633 111 | Email: klantenservice@bfnl.nl

Vraag het ons

Bij de klantenservice van Bedrijfsfitness Nederland wordt de abonnementsregistratie gedaan en vindt afstemming met de sportlocaties plaats. Je kunt met alle vragen over abonnementen dan ook bij het Klantenserviceteam terecht.

Jouw afdeling Financiën en de Salarisadministratie ontvangen vanuit de Klantenservice van Bedrijfsfitness Nederland facturen en overzichten. Ook zij kunnen op de Klantenservice rekenen voor extra support.

Overstapservice voor fitnessleden

Wanneer je bedrijfsfitness als arbeidsvoorwaarde introduceert, dan willen medewerkers die reeds een fitnessabonnement hebben daar natuurlijk ook gebruik van kunnen maken. Speciaal voor hen is er de 'Overstapservice'. De Klantenservice zorgt voor het omzetten van het huidige reguliere abonnement naar een bedrijfsfitnessabonnement bij hetzelfde fitnesscentrum, om overlap van abonnementen te voorkomen. Het financiële voordeel verlaagt niet alleen de drempel om te starten met fitnessen, fitnessleden blijven ook langer lid!

Stapt jouw organisatie over van een huidige bedrijfsfitnessregeling naar Bedrijfsfitness Nederland? Ook dan ondersteunen wij bij een soepele overgang. Bijvoorbeeld door de huidige groep fitnessers persoonlijk en vroegtijdig te informeren over de nieuwe voorwaarden en voordelen.  

"Wij zijn erg blij met Bedrijfsfitness Nederland. Het biedt onze werknemers de kans om met belastingvoordeel te gaan sporten en de begeleiding vanuit Bedrijfsfitness Nederland is ook heel erg goed. Ze nemen veel werk uit handen en voor vragen zijn ze altijd te bereiken. Ook ik kan Bedrijfsfitness Nederland aanbevelen! "

Shannon van Kooten
HR Medewerker, Peterson Support Organisation B.V.