FAQ's Overname

Bedrijfsfitness Nederland (BFNL) heeft het High Five Fitness Network overgenomen! Heb jij een vraag wat dit voor jou betekent als werknemer, sportlocatie of werkgever? Hier vind je het antwoord op de veel gestelde vragen rondom deze overname.

Werknemers

Ik heb een abonnement via High Five. Wat merk ik van deze overstap?
Jouw abonnement wordt per 1 juni 2023 automatisch overgezet naar Bedrijfsfitness Nederland. Het tarief van je abonnement blijft hetzelfde en je kan lekker blijven werken aan jouw sportieve doelen bij je sportlocatie.

Uiteraard word je nog persoonlijk geïnformeerd. Zo krijg je bijvoorbeeld een eigen MijnBFNL account waarmee jij jouw abonnement(gegevens) kan inzien en wijzigen. Ideaal!

Per wanneer kan ik me aanmelden via het inschrijfportaal van BFNL?
Leuk dat je geïnteresseerd bent in bedrijfsfitness! Per 1 april 2023 kan jij het aanbod ontdekken, je voordeel bekijken en je abonnement kiezen op www.mijnfitnessplan.nl. Gebruik bij het inloggen de toegangscode van je werkgever.
Wat betekent de overname voor sportmogelijkheden?
Ontzettend veel! Je kan via Bedrijfsfitness Nederland kiezen uit meer dan 4.000 sportlocaties. Dit is een verdubbeling van het eerdere sportaanbod. Of je nou online wilt sporten, op één locatie of op meerdere locaties? Het kan allemaal!
BFNL heeft 2x zoveel keuze. Kan ik mijn abonnementsvorm en/of sportlocatie wijzigen?
Ja dat kan. Het ligt wel even aan jouw huidige abonnement:

- Zit je in je vaste looptijd? Dan kan je vanaf 1 juni 2023 een upgrade bij je huidige sportlocatie aanvragen via het deelnemersportaal MijnBFNL. Je ontvangt rond 1 juni nog een uitnodiging om jouw account te activeren.
- Is je vaste looptijd verstreken? Zeg je abonnement bij HighFive op via fitnessnetwork@highfive.fit. Vraag daarna een nieuw abonnement aan via www.mijnfitnessplan.nl. Gebruik bij het inloggen de toegangscode van je werkgever. Weet je de code niet? Kijk dan op intranet of informeer bij HR.

Wanneer krijg ik een MijnBFNL account?
Je krijgt op 1 juni 2023 een uitnodiging om jouw account te activeren. Met dit account kan jij je abonnementsgegevens bekijken en wijzigingen doorgeven. 
Ik heb mijn abonnement bij HighFive opgezegd, moet ik nog wat doen?
Nee, je hoeft niets meer te doen. HighFive heeft aan jou de einddatum van jouw abonnement doorgegeven. Je abonnement loopt tot die datum door.

 

Waar vind ik mijn factuur?
In het geval we het fitnessabonnement bij jou incasseren, sturen wij je de factuur per mail toe. Dit doen wij na een eerste aanmelding en na de verlenging van jouw abonnement.

Werkgevers

Neemt BFNL zowel het incompany als het outcompany fitness van High Five over?
Nee, High Five gaat zich met HFHP volledig richten op haar specialiteit in incompany bedrijfsfitness, wat voorziet in fitness op bedrijfslocatie en bijbehorende health- en vitaliteitdiensten. De HFFN activiteiten worden overgenomen door BFNL en opgenomen in het bestaande netwerk van 3700+ verschillende sportlocaties.
Hoe kan ik straks de aanvragen autoriseren?
De afspraken over het autoriseren hebben we overgenomen van High Five. Het autoriseren blijft daardoor ongewijzigd. Indien er mogelijkheden zijn om dit proces nog verder te vereenvoudigen, laten we je dat uiteraard weten.
Hoe werkt de administratie bij BFNL?
De afspraken over de administratie blijven ongewijzigd. We informeren je graag over de mogelijkheden om dit proces nog verder te vereenvoudigen. Neem contact op met je accountmanager om de opties te bespreken.
Hoe licht ik mijn werknemers in over deze wijziging?
We hebben je in maart een e-mail gestuurd met uitleg, instructies en communicatie materialen. We helpen je graag om meer collega’s aan het sporten te krijgen! Heb je de materialen al gedeeld via jouw kanalen? Spread the word!

Vanaf 1 april 2023 wordt er op de High Five portalen doorverwezen naar het nieuwe inschrijfportaal MijnFitnessplan. Vanaf dat moment kunnen jouw collega’s zich aanmelden met jullie toegangscode. Bestaande sporters informeren we over de plek waar zij hun abonnement(gegevens) kunnen bekijken en wijzigen.

Wijzigt de abonnementsprijs voor werknemers met een huidig abonnement?
Nee, dit tarief blijft ongewijzigd. Zo zorgen we er samen voor dat jouw collega’s lekker kunnen blijven sporten!
Kunnen mijn werknemers bij dezelfde sportlocatie blijven sporten?
Ja, 99% van alle High Five sportlocaties zijn ook bij ons sportnetwerk aangesloten. Jouw collega’s kunnen daarom blijven sporten zoals ze gewend zijn.
Ik heb inmiddels toegang tot het werkgeversportaal MijnBFNL, Waarom zie ik hier geen actieve abonnementen?
Abonnementen van huidige deelnemers worden per 1 juni vanuit de HFFN administratie overgezet naar BFNL, waarna de overname volledig is afgerond. Nieuwe aanvragen vind je al wel in MijnBFNL.

Sportlocaties

Hoe krijg ik inzicht in welke High Five abonnementen overgezet zijn?
Je vindt deze informatie vanaf 1 juni 2023 in het MijnBFNL portaal. Tot die tijd kan je jouw High Five account nog gebruiken op het portaal van High Five.
Welk tarief geldt voor een voormalig High Five bedrijfsfitnesslid?
Het tarief van de High Five abonnementen blijft gelijk, zodat de huidige groep bedrijfsfitnessleden ongewijzigd kunnen blijven sporten.
Per wanneer kan ik nieuwe bedrijfsfitness abonnementen via BFNL verwachten?
Het inschrijfportaal voor voormalige High Five klanten gaat op 1 april 2023 open. Vanaf die datum ontvang jij nieuwe aanmeldingen via BFNL en dus niet meer via High Five.
Tegen welk tarief kan men zich aanmelden via BFNL?
Het reguliere tarief dat bij jouw sportlocatie geldt, zoals je het ook doorgegeven hebt aan BFNL.
Wanneer kan ik een tariefwijziging doorgeven?
Als jouw reguliere tarieven wijzigen, kun je dit eenvoudig doorgeven in MijnBFNL. Er geldt een overgangstermijn van 1 maand.
Wat is de looptijd van nieuwe abonnementen?
Nieuwe abonnementen hebben een looptijd van 6 of 12 maanden, zoals dat bij BFNL geldt.
Hoe zorgt BFNL voor meer bedrijfsfitnessleden bij voormalige High Five klanten?
Wij ontwikkelen een mooie promotiecampagne om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk werknemers geactiveerd worden voor een bedrijfsfitness abonnement.