Miranda (MCL): "Dat proactieve is prettig" | Bedrijfsfitness Nederland

Klantervaring

Medisch Centrum Leeuwarden

Het Medisch Centrum Leeuwarden (MCL) is een van onze eerste grote klanten. Ze maken al sinds 2008 gebruik van de diensten van Bedrijfsfitness Nederland. Je blijft natuurlijk niet zomaar 10 jaar klant, dan gaat er vast iets goed!

Meedenken

Miranda Kobus is coördinator van de P&O Servicedesk: “Bedrijfsfitness Nederland is vanaf het begin al een stabiele, professionele organisatie gebleken. Ze denken ook echt met ons mee. Onze medewerkers wilden bijvoorbeeld graag schaatsen via de bedrijfsfitnessregeling. Nadat we dat bespraken, was het razendsnel geregeld. Dat proactieve is echt heel prettig.”

Elkaar goed leren kennen

Binnen veel andere commerciële organisaties is het personeelsverloop groot. Miranda: “Het is erg fijn dat het verloop bij Bedrijfsfitness Nederland laag is. Er zit niet steeds weer een nieuwe accountmanager tegenover je. Zo leer je elkaar goed kennen, wat het samenwerken alleen maar prettiger maakt.”

“Bedrijfsfitness Nederland belooft dat ze je volledig faciliteren, en dat doen ze ook. Van het promotiemateriaal tot de spaarzame keren dat we de klantenservice nodig hebben: alles is precies geregeld zoals je het wilt en verwacht!”

Miranda Kobus, MCL
Miranda Kobus, MCL
  • Gepubliceerd op: 13 december 2018