Klachtenregeling BFNL

Omdat jij heel belangrijk voor ons bent, doen wij er alles aan om onze dienstverlening aan jou zo optimaal mogelijk te laten zijn. Niet alleen met onze online platformen MijnFitnessplan en MijnBFNL, maar ook in persoonlijk contact. Hoewel wij ons best doen jou te helpen, kan het voorkomen dat je niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten, wij nemen jouw opmerkingen of klacht serieus en zoeken graag samen naar een oplossing. 

Indienen klacht

Het indienen van een klacht kan op twee manieren: 

1. Online via het klachtenformulier;
2. Per e-mail: stuur jouw e-mail, o.v.v. Klacht, aan onze Teamleider Klantenservice: klantenservice@bfnl.nl;

Welke gegevens hebben wij van jou nodig?

- naam, postcode en het telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent;
- jouw e-mailadres voor schriftelijk contact;
- een omschrijving van jouw klacht;
- de door jou gewenste oplossing;
- eventuele bijlagen om jouw klacht te onderbouwen. 

Vermeld deze informatie op het klachtenformulier of in jouw mail.

Afhandeling

Ontvangen wij jouw klacht per klachtenformulier of mail, dan sturen wij jou binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. Bel je ons, dan hoort onze Teamleider Klantenservice jouw klacht graag aan om zich vervolgens te verdiepen in de situatie en er op terug te komen.

Je ontvangt een schriftelijke bevestiging van onze bevindingen. Wij streven ernaar jouw klacht binnen één week op te lossen. Als we meer tijd nodig hebben om jouw klacht grondig te behandelen dan laten we je dit uiteraard weten.

Wij waarderen het ontzettend als je jouw klacht bij ons meldt. Alle gegronde klachten nemen wij mee in onze evaluaties. Mogelijk kunnen wij naar aanleiding van jouw klacht onze dienstverlening aanpassen, om herhaling van het probleem te voorkomen.

Bedrijfsfitness Nederland | 0513 - 633 111 | klantenservice@bfnl.nl