FAQ Corona | Bedrijfsfitness Nederland

FAQ's Corona

Van 16 maart tot 1 juli 2020 waren veel sportscholen in Nederland gesloten om verspreiding van het coronavirus in te perken.  Wij begrijpen dat je misschien vragen hebt. Wat betekent dit voor jou?

Werknemers

Wat is er gebeurd met mijn abonnement in de afgelopen periode?
In de periode van 16 maart tot 1 juli 2020 mocht er niet binnen gesport worden. We hebben daarom bedrijfsfitnessabonnementen tijdelijk gepauzeerd. Veel mensen hebben ervoor gekozen om hun sportschool bij te staan in deze roerige periode, zij hebben hun pauzering ingetrokken. Hier zijn we erg dankbaar voor. De periode waarin jij ervoor hebt gekozen om je abonnement te pauzeren, hebben we achter de vaste looptijd van je abonnement geplakt. Per 11 mei was het toegestaan voor sportscholen om buitentrainingen te verzorgen. Wellicht heb je hier al enthousiast gebruik van gemaakt, lekker bezig!

We zijn blij dat je vanaf 1 juli gewoon weer binnen mag sporten! Jouw abonnement is daarom weer actief. Reserveer jouw sportmoment bij je sportlocatie, kom lekker in beweging. Veel sportplezier!
Is het wel veilig om weer te sporten?
Geen zorgen, jouw sportlocatie heeft zich goed voorbereid op je komst. De overheid heeft voorzorgsmaatregelen gesteld waar jouw sportschool zich aan moet voldoen. 

Sportlocaties

Hoe zijn jullie omgegaan met BFNL abonnementen in deze corona-tijd?
Vanaf 16 maart tot 1 juli 2020 hebben we de bedrijfsfitnessabonnementen tijdelijk gepauzeerd in verband met de coronaperiode. Vanwege de hartverwarmende reacties van sporters hebben hen de mogelijkheid geboden om jouw sportlocatie te steunen in deze roerige periode. Sinds 11 mei mocht jij buitentrainingen verzorgen. Wij hebben je bedrijfsfitnessleden hierover geïnformeerd, mits dit tijdig bij ons kenbaar is gemaakt. We zijn blij dat je per 1 juli 2020 weer sporters binnen mag ontvangen. Dit betekent dat alle bedrijfsfitnessabonnementen dan weer actief zijn. 

In MijnBFNL vind je meer informatie over de status van de abonnementen.

Werkgevers

Hoe is BFNL omgegaan met de BFNL abonnementen in corona-tijd?
De abonnementen van jouw collega's zijn tijdelijk gepauzeerd vanaf 16 maart tot 1 juli 2020. Dankzij de hartverwarmende reacties van sporters hebben we jouw collega's de mogelijkheid geboden om hun sportlocatie te steunen in deze roerige periode. Sinds 11 mei konden sommige sportaanbieders alweer buitentrainingen aanbieden. Hierover hebben we betreffende collega's geïnformeerd. Per 1/7 mag er weer binnen gesport worden, dit betekent dat alle bedrijfsfitnessabonnementen dan weer actief zijn. 

In MijnBFNL vind je meer informatie over de status van de abonnementen.

Mijn collega's bewegen veel minder, en nu?
Goed dat je dit signaleert. Beweging is enorm belangrijk voor onze gezondheid. Onlangs heb jij als BFNL partners een e-mail van ons ontvangen over de 'We mogen weer' campagne. Samen met jou motiveren we je collega's om weer lekker in beweging te komen. De sportscholen zijn per 1/7 weer open, de sportmomenten kunnen al gereserveerd worden... Alles voor een gezonde zaak!

Ben jij de mail kwijt? Maak je geen zorgen. Neem contact op met je accountmanager, hij zal je de mail opnieuw versturen. 

Klantenservice

Heb je een andere vraag of wil je iets doorgeven? Bekijk onze algemene FAQ pagina. De klantenservice van Bedrijfsfitness Nederland is bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur via 0513 63 31 11 of klantenservice@bfnl.nl.

FAQ pagina